Friday 8 April 2011

i ♥ kemetot nih !

nor syafiqa ernie bt m.shafie 



.....♥#############♥
…..♥##############♥
…♥################♥
..♥#################♥………………♥######♥
..♥##################♥……….♥#########♥
….♥#################♥……♥#############♥
…….♥################♥..♥###############♥
………♥################♥################♥
………..♥###############################♥
…………..♥############################♥
…………….♥#########################♥
………………♥######################♥
………………..♥###################♥
………………….♥#################♥
……………………♥##############♥
………………………♥###########♥
………………………..♥#########♥
………………………….♥#######♥
……………………………♥#####♥
……………………………..♥###♥
……………………………….♥#♥
…………………………………♥
…………………………………♥
……………………………….♥
……………………………..♥
……………………………♥
…………………………♥
……………………….♥
…………………….♥
………………….♥
………………♥
………….♥
………♥
……♥
…..♥
……♥………………….♥…♥
……….♥………….♥…………♥
…………..♥…..♥………………♥
……………….♥………………..♥
…………….♥……♥…………..♥
…………..♥………….♥….♥
………….♥
………..♥
……….♥
………♥
………♥
……….♥
…………..♥
……………….♥
……………………..♥
………………………….♥
……………………………♥
……………………………♥
…………………………♥
…………………….♥
………………♥
………….♥
…….♥
…♥
.♥………………………..♥.♥.♥
♥……………………..♥………..♥
.♥………………….♥…………….♥
..♥……………….♥……………. ♥
… ♥………………………………♥
….. ♥………………………….♥
…….. ♥…………………... ♥
………..♥.............. ♥
…………..♥………... ♥
………………♥…….. ♥
…………………♥...♥
..................♥



                           hmm , nih sorg agy BFF aku , aku sayang dea , dea baik , tapi nakal nak mamapos !
dulu aku saluu marah dea , ape dea buad sumee tak kenaa , HAHA , sebab , abah ngan umi dea suh aku jage dea kat sekolah , dea kan NAKAL . so aku lah bodyguard dea kat sekolah , cuma ak lain je dari bodyguard yang lain , sebab aku jage dea , tak terima gaji , haha , *sengal jerk ! aku ikhlas jage dea . pangai dea lain dari lain , dea suke buat saya marah , tapi saya tetap sayang dea , macam adik ! hihi , dea kan kecik , tu sebab ayah agkat kami panggil dea kemetot , ahaha , lam kelas ade dua kemetot , tapi dea je lawa , sorg agy , kureng , maaf ye kalau yang bace tu terasa :) dea baik , dea tak kedekut , ape tntang dea sumee okayh bagi saya KECUALI ~ *saya tak suke dea menangis , benci wott , nak tampar pun ase , sebab dea menangis tuk lelaki tak gune ! *bodohpika , haha , sorry sayangg ! kayh la , cukup sampai sini nty ade lak yang berkenan kat dea , haha . btw iloveyousomuchsayangg ! jangan sediih sediih , jangan degiill , ape agy ek ? ha ! satu agy , ingat sebelum nak nanges tu , ingat pesan syirah ! 
air mata awak tu berharga sangat aw aw aw , so jangan nanges agy tuk perkara tak berguna sayangg ! ♥ ♥ ♥ 
                                      

                            iekaa , jage diri kayh sayanggg , miiss you dear ! (:

No comments:

Post a Comment