Wednesday 6 April 2011

♥ my BFF ♥


♥ CHEKU NURHIDAYAH♥
 NUR SYAZLEEN ♥

                 jeng jeng jeng ! ha , ni my bestiest , ade sorg agy tapi pic dea tak leyh nak copy , so , nty da ade saya upload kayh , shian nye dea , takpe nty saya bt speacial updates tok dea , maaf ye ieyna ena ! benarnye dea bukan satu sekolah ngan saya , bukan satu umah ngan saya , bukan satu ape2 lah , tapi satu tuisyen , HIKHIKHIK ! :) hmm , saya ase untung sangat dapat kenal ngan dea org ! mmg la org , takkan *mxxxxt lak kan ! dea org baik sangat , caring , even baru kenal dari pusat tuisyen , bab kate pepatah , cayalah ! dea kawan sejati . saya tau dea org tak kan tgal kan saya , dan akan jadi kawan baik saya buat selamanya lah ! kan kan kan ? thanks sygg coz sudi jadi kawan saya , dan sayangkan saya even kite baru kenal . dea org comel kan guys ! saya tak penah ade kawan sebaik dea org , dea org la tem4 nak ngadu , tem4 nak manje ( bunyi mmg pelik , tapi kite org mmg suke bermanje , haha ) *bonggok :) kite orang suke gelak kuat kuat , org lain tgok , ape kami org kesaa ? kan ! tu hak kami , hehe :) jahat la mulut saya nih ! antara kami , saya je pelik , tak lawa , haha , cite tntg nih , teringat kat tuisyen , hmm , rindu babe ! gi kdai , siap bole makan agy time blajar , cgu kami open minded seyh ! cam kawan , tp kami still hormat dea . thankss cgu2 yg ajar kami :) . satu agy , yang pelik , saya nih jenis susah sikit nak kua umah , tp lau ngan dea org , ibu saya kasik kua meyh ! pelik kan , kot2 dea org kai magic nih ! *org lawa , patot ibu saya kasik kua ngan dea , lagipon dea org jujur! takde ah nak makan saya , cam kawan lain, oppsss ! tersasur , maaf ye lau ade yang bace then dea terasa . bab kata pepatah melayu , siapa yang makan cili dea lah yang rase pedas nye . tak kan dea makan cili org lain rase pedas nye kan ! HIHI :) da chukup ah , malas dah nak cite panjang2 , pendek2 sudaa , asal kami happy sudaa . LOVE YOU ALL GIRLS !♥ ♥  ♥ ♥ ♥ 

No comments:

Post a Comment